Tefal GV9721 Pro Express Ultimate II GV9721 Stoomgenerator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV9721 Pro Express Ultimate II GV9721 Stoomgenerator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Japio 19-07-2022

Fantastische stoomgenerator

Dit is zonder twijfel de beste stoomgenerator die er tot nu toe bestaat. Het heeft een grote watertank, die makkelijk tijdens het strijken bijgevuld kan worden. De stoomkracht is erg goed en het apparaat ligt prettig in de hand. Strijken wordt er bijna leuk van!

Pluspunten

• ligt prettig in de hand
  • goede stoomkracht

Minpunten

• prijzig
  • aparte strijkplank nodig

2magic2 18-07-2022

Tefal GV9721 stoomstrijkijzer is zeer goed voor veel kleding

Tefal GV9721 is een goede stoomstrijkerijzer voor mensen met veel kleding in een snelle tijd klaar te strijken. Je hebt een goed product van Tefal. Goed schoon te houden. Jammer dat hij prijzig is en veel plaats inneemt. Je strijkplank dient wel groot te zijn.

Pluspunten

• strijkt goed
  • glijdt goed

Minpunten

• prijzig

bofhase 17-07-2022

superkrachtig stoomgenerator. helaas voor deze prijs had ik meer verwacht. stroom kabel gaat niet automatische erin en past met moiete in de ruimte ervoor; er is geen option voor continue stoom te krijgen met een laag hoevelheid; het is og geen stoom of turbo met echt (te) veel. ook vond ik dat de voet glijd niet genoeg; wel jammer want in turbo mode hij geeft wel veel stoom

Pluspunten

• krachtig

Minpunten

• niet handig opruim ruime voor stroom kabel
  • geen normaal stoom mode

Loesje 11-07-2022

Maakt strijken leuker!

Zo’n 8 jaar geleden heb ik mijn strijkplank aan de wilgen gehangen, ik was er zo klaar mee, maar nu ik in een **restaurant werk moet ik er wel strak gestreken bijlopen! Al even was ik aan het kijken naar een goed strijkijzer en plank en deze is het geworden! Tijdens het uitpakken dacht ik; ai, best zwaar! Maar wanneer hij staat op mijn mooie nieuwe strijkplank met stoomunithouder (dat is nodig want hij past niet op een gewone strijkplank) en het eerste gebruik merkte ik dat dat gewicht niets uitmaakt! Hij zoeft lekker over het textiel heen, zonder druk te hoeven zetten. De grote hoeveelheid water die je kan toevoegen is ideaal om langdurig door te gaan. Zo is strijken echt leuk en ik merk dat ik steeds meer kledingstukken strijk. Een simpele druk op de knop gaat ie aan, hij warmt snel op en je kan vrij vlot aan de slag. Ook voor een enkel kledingstuk makkelijk in gebruik te nemen. Ik vind het een super apparaat! Kleur is niet zo fraai maar dat is ook alles ;)

Pluspunten

• Veilig! Slaat af na 8 min niets doen
  • Geeft enorm veel stoom
  • Strijkt soepel en snel

Minpunten

• Let op; strijkplank nodig met stoomunithouder

JelsS 08-07-2022

Geweldige stroomgenerator die elke kreukje verwijderd!

Wat een geweldig strijkijzer! Ik heb het strijkijzer nu een aantal weken in gebruik en ben er heel erg blij mee. Ik verbaas me elke keer weer over het resultaat en ga steeds meer wasgoed strijken. Er zit een korte handleiding bij die ik bij ontvangst snel heb bekeken en vervolgens ben ik aan de slag gegaan. De stoomgenerator is groot en op een standaard strijkplank wel iets krap, maar het is goed te doen. De stoomgenerator pakt eenvoudig vast en ook het waterreservoir is makkelijk te vullen. Het strijken gaat ontzettend snel en alle kreukjes zijn zo verwijderd. Ook het stomen van kleding werkt perfect. De stoomgenerator werkt niet alleen perfect, maar ziet er ook mooi uit. Van mij had de kleur alleen anders mogen zijn, maar over smaak valt niet te twisten. Ik geef de stoomgenerator echt een dikke 10!

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Snel kreukvrij
  • Eenvoudig in gebruik
  • Pakt goed vast

Minpunten

• kleur minder mooi

Serpil 08-07-2022

Het heeft mijn werk verlicht

Mijn ervaring met de ‘Tefal Pro Express Ultimate II’ is zeer positief! Ik ben er heel blij mee. Het heeft een mooi design en niet zwaar wat betreft gewicht. De opwarmtijd is heel kort, waardoor je snel kan beginnen met strijken. Door het grote reservoir kan ik lang strijken en het heeft een krachtige stoom. Door de krachtige stoom hoef je maar één zijde van de kleding te strijken en dit bespaart mij tijd. Het reinigen van de stoomgenerator gaat mij ook heel makkelijk af. De stoomgenerator heeft een uitneembare kalkverzamelaar, waardoor het gemakkelijk ontkalkt wordt. Het anti-druppelbescherming zorgt ervoor dat de druppels water worden omgezet in stoom, waardoor vlekken voorkomen worden. Door het vergrendelsysteem is de stoomgenerator eenvoudig en veilig te verplaatsen.